iPhone 11 Pro vs XS vs X SPEED Test!

EverythingApplePro EAP

1.9M มุมมอง591

    iPhone 11 Pro vs XS vs X Ultimate Speed Test. NOT as fast as you may think.. App launching, Face ID, WiFi 6, LTE & Geekbench 5.
    Huge iPhone 11/11 Pro Giveaway! gleam.io/a1Z4V/mega-iphone-11-giveaway (Follow All Accounts)
    iPhone 11 Pro DROP Test: thwikis.info/section/w-d-xo/obmjmNaXiNS3qnc.html
    #iPhone11Pro #SpeedTest

    เผยแพร่เมื่อ ปีที่แล้ว

    ความคิดเห็น

    1. gugali100

      Get a free phone by clicking this link thwikis.info/section/w-d-xo/mZaWhMeIcKfMnp0.html

    2. Ibtesam A

      Proud on my iphone xs 😂

    3. Hydro Ghoul

      i love this juice song

    4. Sri Avula

      Haha juice wrld had this in his audio playlist

    5. azrul nizam

      What you’re doing here is just testing the phone storage and interconnect speed. This test doesn’t even kick the 2-high performance core on all three devices. The CPU most likely sit in an idle state.

    6. SOT Jay

      Everyone’s asking why this is on Juice WRLD’s playlist not how fast each phone is Rip juice

    7. Brian Law

      juice's hardest song ong

    8. Aaron Curry

      XS MAX is king and best value right now

    9. Iam Wvffless

      This song is lit 🔥 bro no cap

    10. TSH Kazunie

      I wonder how many views came from juice wrlds official audio playlist

    11. Riain Horgan

      Mans sais the x is server also years old. BRUV

    12. IDK -

      This song slaps 🔥 🔥

    13. Ruben Morin

      It’s not just with games , it’s also with heavy usage

    14. Bug TC

      Why is this in juice wrlds playlist

    15. Fusion

      I love this song, it’s my favorite juice wrld song

    16. King Psycho

      What a beautiful juice wrld audio

    17. Riftin

      yea fav juice aong

    18. Vasco Gomes Figueira

      Only og juice fans are here

    19. Joel LIU

      Why is this in a juice wrld playlist

    20. Butch The *festive* Bully

      We loved the speed in iPhone 11 Pro vs XS vs 10 Speed test!

    21. Nicholas Morgan

      Juice dose love his I phones 999 forever

    22. Cian Vandergrinten

      🥶 this songs a BANGER, I see why Juice made it!!!

    23. Eyxles_RBLX

      So who else laughed because this was in juice wrlds playlist

    24. Wololo Wololo

      I love this juice wrld song so much!

    25. T Sul

      How was the iPhone X several years old..in 2019?!?

    26. dFuZz3r

      My fav juice WRLD song this shit 🔥

    27. rayling mo

      Juice WRLD besto song

    28. Qli ckz

      My favorite Juice WRLD song

    29. Caydxn Official

      The best juice song for sure, I think it might go platinum

    30. Vikas L

      can you do these comparisons after an update or so for the new iphone. cause the newer iphones aren’t optimised fully on release day. hence every year you see the previous generation iphone being faster than the newer one but soon after a few updates the newer ones are much faster. you can see this on your own vides like iphone 7 vs 8 speed test

    31. Austin Lane

      Wait juice WRLD is white, he said the n word

    32. A3 Pilot

      Juice was probably looking for a new phone 😂

    33. bill ツ

      DAMN THIS GOES HARD AF JUICE WRLDS BEST SONG BY FAR

    34. Mike Lazzaro

      You ain’t a real juice Wrld fan if you don’t fw this song 🖤🔥🔥🔥

    35. Garrett Reyman

      I would also wonder if the iPhone X got faster with later versions of iOS 13. In my experience it seemed to smooth out around 13.4.

    36. Ma Vi

      IPhone x uwu

    37. ZachBaum

      this mans just got them free views from Jared’s mistake lmao

    38. AceCraft

      Damn. This has to be the best Juice WRLD song I've heard

    39. Dragon Slayer

      Never thought juice wrld would release this audio i personally love it😍😍

    40. The Art_:]

      I literally love my iPhone X and I’m not planning to switch until 2022 it gives me nostalgia that is getting old like iPhone X that was the big thing

    41. Bimsath Rajakaruna

      Very good Juice wrld song

    42. RKW04

      Damn juice this 🔥 🚫🧢

    43. alex kaschak

      BEST JUICE SONG EVERRRR

    44. VZ Lightheaded

      This go hard asf juice went off 😳😳🔥🔥🔥

    45. imightdoyoutube

      BEST JUICE WRLD SONG EVER 😍

    46. Positive 4 Life

      Wait why tf was this on juice wrlds playlist lol

    47. MusheDude

      How is watching 1 year later on the 24 sep

    48. Good Vibes Only

      Damn I wish I could buy him one Rip Juice WRLD

    49. Vic Gue

      my fav juice wong

    50. Raimund Bastian

      7:37 Model : Iphone 12.3 ? Damn!

    51. Zaid S

      Watching this on my iPhone XS

    52. Run down A10

      Why does Jared have this on his playlist

      1. Run down A10

        Adam Bravery apparently 😂

      2. Adam Bravery

        Loved his tech😂

    53. Medul!

      my fav juice wrld speed test

    54. TaylorPlayz Gamez

      Honestly one of juice's most underrated songs

    55. Lowkeyamazing _

      i love this juice wrld song

    56. Savagewubbzy

      Juice WRLD Ft. Apple - Apple Juice Gang

    57. Edan George

      1:32 MINECRAFT!!!!! Like if its your fav game

    58. Alonso Acevez

      🔥🔥🔥🔥🔥Bruh this juice WRLD song is so fiiire!!!!🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    59. UNeedSumMilk LOL

      Best juice song..

    60. Zain Rahman

      Where’s my iPhone 7 gang at

    61. Dennys Guerra

      Me trying to find people saying that they came here from juice WRLD playlist

    62. prince jaiswal

      Compare tab s7 + 6 gb vs 8 gb ram variant vs 2020 ipad pro

    63. Ahmed Chaouch

      Fuke you iphone 11 pro is the best 🖕🏼🖕🏼🖕🏼💪💪

      1. buttxr

        aight man

    64. R G

      This is one of juices best songs for sure

    65. dhruve

      This my favourite juice WRLD song

    66. Mystic Godly 999

      Juice was seeing if he needed a new phone ig 😂

    67. Kristin Adhikari gaming tv

      How to download mine craft in iPhone

    68. Marzou

      I guess Jared likes his iPhone's

      1. Heinrich van Coller

        Yeah I love juice and apple

      2. Jonathan Ferrer

        lmao

    69. Itsallawesome

      XS performance is beast. But the camera is shit.

    70. ילד רנדומלי

      fr, all of us here just because juice

    71. THE. LEADER

      Got 3408 SC and 10803 MC on my SD 855 S10

    72. 原來當天

      Juice : is that a big change when I switch from iPhone X to 11pro max? Maybe juice wrld want to buy a new phone (tech lover?)

    73. Sam 79icloud

      xmax will stay with its speed even with iphone 13 so no need to upgrade

    74. Mohammed Master

      😂 Why is this on juicewrlds playlist

    75. KrZy Ace

      Jarad tryna find a good iPhone 😂🤣 999 #LLJW

    76. Troll Brothers

      These phones are more similar than different😐

    77. Aiden Bird

      All his views are from juice wrlds playlist lmao

    78. D TM

      looks like im keeping my XS another year at least. thanks

    79. Steezy2k

      Juice why is this here?

    80. WS Valerio

      Juice probably just wanted to get the newest iPhone out that year

    81. Cristiano RONALDO

      Who like see the product that you cant buy😂

    82. ltz Alejandro

      I was trying to listen to juice wrld😭

    83. Toxicity

      999

    84. Green Communist

      Lmao this in juices playlist. He wants us to know which phone faster.

    85. ƊƠƝ ƊƛƊƛ

      Went from a iPhone 6 to a 6 plus then to a iPhone X to a 11 pro max I must say they all performed really well but if you considering on upgrading any lower phones to the any new and low budget get the iPhone 11. Battery lasts for like 6 hours while using it and if your on and off. It will last probably the whole day. I’m not a big fan of phones. As long as it could perform well and call and text I’m satisfied.

    86. Valentino Fernandes

      My iPhone SE (older version) still in good condition. For basic operations it’s quite fast

    87. Rio

      Well now I know that juice watched this i guess

    88. MC Ruiz

      This was 2 month before he dead 😭

    89. Sleagh

      Did juice wrld wanna see if its worth upgrading to the iphone 11

    90. LLJW

      wth is this doing on juice wrlds playlist??????????????????

    91. zanderzuno

      Who else here from juice’s playlist 🤣😂

    92. danny baldelomar

      I’m upgrading to the xs from iPhone 5s lol.

    93. Vith vith

      So love iPhone X 🥰😀

    94. William Sims

      Juice WRLD?

    95. SANGIN 64

      Huh in this video all the phones are the same size while in real life iphone xsmax is bigger than x

    96. Mervel Asonipse

      Watching this with my Xs max

    97. J2STURDYY

      Getting a 10s

    98. SaddWRLD ?

      Juice wrld 😂😂😂

    99. Hung dinhdang

      You should test it 1 by 1

    100. Everything Videos

      I have the pro Max and the single core 1,335 and multi core is 3,383 that more performance than the X or XS Max if I’m not mistaking.